KREATIVNA I TEHNIČKA PODRŠKA U ORGANIZACIJI KONFERENCIJA I BIZNIS DOGAĐAJA

Art Event pruža kreativnu i tehničku podršku u organizaciji konferencija u Beogradu, Novom Sadu i drugim gradovima Srbije.
Offsite konferencija — najefektivnije rešenje!
Profesionalna podrška u organizaciji takvog formata dozvoljava učesnicima da ukombinuju poslovnu komunikaciju sa jedinstvenim doživljajem posete drugoj državi i upoznavanjem njene kulture.
Takođe za Vas možemo osmisliti koncept sledaćih vrsta događaja:
  • Konferencije
  • Obuke i seminare za zaposlene u kompaniji
  • Strateške sastanke
  • Okupljnja saradnika
  • Mi pružamo niz usluga u kreativnom i formalnom osmišljavanju događaja
    • Priprema i opremanje prostora za jednodnevne ili višednevne projekte
    • Pisanje scenarija, odabir moderatora, govornika, voditelja, pisanje govora
    • Priprema digitalnog, tekstualnog i video materijala
    • Puna tehnička podrška: zvuk, rasveta, ekrani, prenos, video snimanje, wi-fi
    • Izrada i dizajn štampanih materijala
    • PR podrška
    • Moderacija događaja
  • Oprema za biznis događaje
    Art Event će obezbediti potrebnu opremu i sve što je neophodno za organizaciju biznis događaja u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i drugim gradovima Srbije

    • Projektori
    • Ekrani
    • Audio i video oprema
    • Mikrofoni
    • Rasveta
  • Zabavni program biznis događaja
    Održavanje biznis događaja u Srbiji obično obuhvata i zabavni program

    • Razrada koncepta i scenarija za neformalni deo događaja
    • Osmišljavanje kreativnog koncepta šou programa
    • Sportski i kreativni tim bilding, radionice
Tehničke specifičnosti organizacije poslovnih mitapa: kompleksna rešenja za hibridne formate

Organizacija poslovnih mitapa danas nije samo sprovođenje prezentacija ili prikazivanje slajdova. Savremeni događaji zahtevaju upotrebu složenih tehničkih rešenja, počevši od izbora specijalizovanog softvera pa sve do koordinacije hibridnih formata koji povezuju učesnike kako u oflajn, tako i u onlajn prostorima.


Jedna od najvažnijih faza pripreme događaja jeste prethodno testiranje svih sistema. Da bi se obezbedio visok kvalitet emitovanja, neophodno je sprovesti detaljne provere internet veze, podešavanja kamera, mikrofona i druge tehničke opreme. Posebno je važno uzeti u obzir direktna uključenja sa različitih udaljenih lokacija, što zahteva ozbiljnu pripremu. Bez adekvatnog testiranja mogu se pojaviti tehnički problemi koji bi značajno uticali na percepciju i efikasnost mitapa.


Poslednjih godina sve veći broj poslovnih mitapa se organizuje u hibridnom formatu, koji kombinuje učešće i oflajn i onlajn učesnika. To zahteva stvaranje "mosta" između fizičkih lokacija i virtuelnih platforma. Savremena rešenja, kao što su Zoom, Microsoft Teams ili specijalizovane platforme za video konferencije, pomažu u sinhronizaciji audio i video emitovanja. Tehnički timovi upravljaju ne samo glavnim tokovima događaja, već i pitanjima iz sale, čatovima, kao i interaktivnim glasanjima i anketama, što omogućava učesnicima da ostanu angažovani bez obzira na njihovu lokaciju.


Posebna pažnja treba da se posveti neformalnom delu događaja. Virtuelne platforme za networking, kao što su Gather.Town ili SpatialChat, omogućavaju stvaranje atmosfere živog razgovora, gde učesnici mogu da komuniciraju uprkos fizičkoj udaljenosti. Ove platforme ne samo da repliciraju oflajn komunikaciju, već nude interaktivne formate, čineći svaki takav događaj jedinstvenim i nezaboravnim.


Tehničko opremanje poslovnih mitapa takođe utiče na zabavni deo. Savremene tehnologije omogućavaju organizovanje virtuelnih tura kroz izložbe, sprovođenje digitalnih radionica ili čak koncerata sa elementima virtuelne i proširene stvarnosti. Za to se koriste snažni serveri, sistemi za upravljanje velikim brojem učesnika u realnom vremenu i specijalizovani softver, što čini takve događaje interaktivnim i velikih razmera.


Dakle, uspešna organizacija poslovnih mitapa zahteva sveobuhvatan pristup tehničkim rešenjima. Od prethodnog testiranja sistema do podešavanja hibridnih formata – svaki detalj je bitan. Virtuelni i oflajn učesnici treba da osete podjednako visok nivo interakcije i angažovanosti. Usklađen rad tehničkih stručnjaka, pravilna upotreba savremenih platformi i pažljivo osmišljena infrastruktura obezbediće ne samo besprekorno sprovođenje događaja, već i njegovu jedinstvenost, ostavljajući učesnicima jake utiske i želju da se vrate ponovo.

Kontaktirajte nas na Telegramu
Telegram
Naše reference
Recite nam, kako bismo mogli da vam pomognemo.
Jer ponudićemo još jeftinije izanimljivije!
Pošaljite nam svoje kontakt podatke i nazvaćemo vas
Kontaktirajte nas na Telegramu
Telegram
Kontakt
Office u Puli
MUZIČKA KUTIJA d.o.o.
Verudella 8, Pula, Croatia 52100
PIB 20934639788
Addiko Bank, Hrvatska
tel.: +381 (61) 658-70-50
e-mail: office@artevent.rs
e-mail: kate@artevent.rs
Office u Beogradu
ART EVENT d.o.o.
Sjenićka 1, Belgrade, Serbia 11000
PIB 111810656
OTP Banka Srbija AD Beograd
tel.: +381 (61) 658-70-50
e-mail: office@artevent.rs
e-mail: kate@artevent.rs
Sajt koristi slike sa portala iStock, Shutterstock, Pexels, Pixabay, Unsplash